Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky"), obchodní korporace
Innovative Law Consulting s.r.o. se sídlem Kobližná 71/2, Brno-město, 602 00 Brno, IČO: 074 56 301, DIČ: CZ07456301
která je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka (sp.
zn.) 108257 (dále jen "společnost"), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran
vzniklé z nebo na základě poskytování služeb v oblasti otevřených i zakázkových vzdělávacích
školení, kurzů, jiných akcí a poradenství a jsou pro smluvní strany závazné.
Smluvní vztah mezi korporací a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen "zákazník")
vzniká prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez
současné fyzické přítomnosti stran (dále jen "prostředky komunikace na dálku"), a to
prostřednictvím webového rozhraní www.ilconsulting.cz (dále jen "webové rozhraní").
Smluvní vztah mezi společností a zákazníkem vzniká na základě objednávky zákazníka.
PŘIHLÁŠENÍ NA VZDĚLÁVACÍ AKCE
Přihlášky na vzdělávací akce je možné podat pouze písemně. Za písemnou přihlášku je
považována registrace přes web společnosti www.ilconsulting.cz nebo e-mailem na
info@ilconsulting.cz
Zaslané přihlášky jsou závazné. Zákazník může od objednávky odstoupit v souladu se storno
podmínkami (viz. níže).
Odesláním přihlášky vyjadřuje zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami. Přihlášky
na vzdělávací akce budou evidovány v pořadí, ve kterém byly doručeny společnosti.
Po přijetí přihlášky zákazník obdrží do 3 pracovních dnů potvrzení objednávky na e-mail, který
uvedl v objednávce, tímto je potvrzena účast přihlášených osob na školení.
Po obdržení objednávky bude zákazníkovi zaslán e-mail se zálohovou fakturou, která je splatná
nejpozději v den konání vzdělávací akce.
Nejpozději den před konáním vzdělávací akce je účastníkům školení zaslán informační e-mail
s informacemi ke konání vzdělávací akce. Pokud tak není učiněno, vychází účastník z informací
o vzdělávací akci, které jsou umístěny na webu. Tato pravidla neplatí pro vzdělávací akce na
zakázku. Pravidla a obchodní podmínky ke vzdělávací akci na zakázku jsou individuálně
upraveny v nabídce.
STORNO PODMÍNKY
Změny objednávek a storna objednávek přijímá společnost pouze písemně. Zákazník může
zrušit objednávku nejpozději 6 kalendářních dnů před zahájením vzdělávací akce. Storno
poplatek v tomto případě činí 70 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení tj. 0
- 5 kalendářní den před zahájením vzdělávací akce nebo při neúčasti na vzdělávací akci celá
částka propadá bez náhrady.
Společnost si vyhrazuje právo zrušit vzdělávací akci ze závažných důvodů (např. nemoc
školitele, atd.). V takovém případě budou registrovaní účastníci o této skutečnosti neprodleně
informováni a budou jim nejpozději do 14 kalendářních dnů vráceny uhrazené poplatky za
vzdělávací akci.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Každý účastník vzdělávací akce je povinen před zahájením vzdělávací akce uhradit poplatek.
Bez prokazatelného doložení úhrady si vyhrazuje společnost právo nevpustit účastníka na
vzdělávací akci.
Akceptované způsoby úhrady jsou: Převodem na běžný účet společnosti, a to na základě zaslané zálohové faktury, která bude
doručena e-mailem do 3 pracovních dnů od provedení objednávky. Faktura je zasílána
prostřednictvím emailu po připsání platby na účet společnosti.
ORGANIZACE
Změna lektora, data konání i místa konání je vyhrazena. Tato změna bude účastníkům včas
oznámena prostřednictvím emailu či telefonu.
Prezence účastníků začíná 30 min před zahájením akce, dříve nebudou účastníci vpuštěni do
školícího prostoru. Čas ukončení školící akce je orientační v závislosti na množství dotazů a
průběhu školící akce.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré údaje získané od Vaší osoby jsou považovány za osobní a je s nimi nakládáno v souladu
se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
"zákon o ochraně osobních údajů") a v souladu s nařízení Evropského parlamentu a Rady (eu)
2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR"). Společnost se zavazuje, že
osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám. Tyto osobní údaje jsou zpracovávány za
účelem plnění smlouvy mezi společností a účastníkem.
V případě, že společnosti poskytnete dobrovolný souhlas se zařazením poskytnutých údajů do
databáze této společnosti a s pořízením a použitím fotografií Vaší osoby, v souladu s § 85 zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník")
a s příslušnými ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů a GDPR ze strany společnosti,
tyto poskytnuté osobní údaje budou využity výlučně pro potřeby společnosti či marketingové
účely této společnosti. Váš souhlas je možné kdykoli odvolat, a to na emailové
adrese info@ilconsulting.cz.
V souvislosti s tímto máte právo na informaci o zpracování svých osobních údajů, právo
přístupu k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, blokování nesprávných
osobních údajů, jejich likvidaci atd. ve smyslu § 12 a § 21 zákona o ochraně osobních údajů.
Jakožto poskytovatel těchto osobních údajů máte povinnost oznámit změnu v těchto údajích
společnosti.
ZÁKAZ POŘIZOVÁNÍ OBRAZOVÝCH A ZVUKOVÝCH ZÁZNAMŮ
Ze vzdělávací akce je zakázáno pořizovat jakékoliv obrazové či zvukové záznamy, zejména v
prostorách společnosti, na akcích společností pořádanými a v průběhu školení či kurzů, bez
předchozího písemného souhlasu.
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
Pokročilá nastavení
Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.